Parijs Roubaix, Abus - MIR Sportmarketing

ABUS – PARIJS ROUBAIX

Uit het persbericht van ABUS:

“Door deze samenwerking, benadrukt ABUS haar interesse voor de wereld van het wielrennen en haar betrokkenheid in de veiligheid van zowel professionals als amateurs.”

Tour de France logo MIR

A.S.O Partnership

A.S.O. Official Dutch Partnership

since 2014

Toen  in 2015 de Tourstart naar Utrecht kwam, werden we een jaar vooraf benaderd door de A.S.O. de Tour de France organisatie.
Zij zochten een Nederlandse partner om in de voorbereiding op de Grand Départ samen te werken en contact te zoeken naar Nederlandse potentiële partners.
Prachtige samenwerkende licensed partnership zijn ontstaan. Waaronder met DHL Express als Official Logistic Partner Grand Départ Utrecht.
Later volgenden meer partijen als ABUS die zich als Official Sponsor lieerde aan Parijs Roubaix, ook een door de A.S.O. georganiseerde internationale klassieker.

In het traject zijn volop marketingkansen benut en nog steeds biedt het partnership met de A.S.O. ons jaarlijks volop marketing- en hospitality kansen die we onze klanten kunnen bieden tijdens de Tour de France en Parijs Roubaix.

 

Abus Official partner Parijs Roubaix
ABUS Parijs Roubaix logo
winners wear yellow
DHL official partner Tour de France
DHL Tour de France stuurbordje MIR
Klimclassic Maserati MIR Sportmarketing

Maserati | Ride with Style

Als stijl belangrijk is bij het fietsen, dan speelt het ook een rol bij de keuze voor een auto.

Peter Denton

Region Manager North Europe, Maserati

Klimclassic Maserati MIR Sportmarketing