
Project Categorie: Sponsor Partnership


ABUS & PARIJS-ROUBAIX | PARTNERSHIP
Uit het persbericht van ABUS:
“Door deze samenwerking, benadrukt ABUS haar interesse voor de wereld van het wielrennen en haar betrokkenheid in de veiligheid van zowel professionals als amateurs.”

Maserati & KLIMCLASSIC | Partnership



MIR Sportmarketing heeft met heel veel plezier 13 edities van de KlimClassic georganiseerd. We waren gezegend met ons fantastische team medewerkers. Eén grote familie waar we jaarlijks trouw op konden rekenen. Prachtige sponsoren sloten zich aan en het NH Hotel Maastricht bood een fijn en flexibel onderkomen. De avond voor de KlimClassic stroomde het vol met de deelnemers, de belangrijkste spelers! Het enthousiasme van deze bikkels inspireerden ons ieder jaar weer er op Hemelvaartsdag een uitdagende editie van te maken. Na de start in 2004 groeide onze klimklassieker naar 6.000 deelnemers in 2016. Het was een feest om het te organiseren!
Sinds 2017 behoort de KlimClassic tot het Belgische Golazo en maakt het deel uit van een mooie We-Are-Cycling serie.


‘Ik heb voor het tweede jaar de 110 km van de KlimClassic gefietst. Mag ik u complimenteren met de uitstekende organisatie! Een duidelijke bewegwijzering en vriendelijke deskundige verkeersregelaars overal op het parcours. Ook bij de drank- en eetposten was het allemaal uitstekend geregeld. Hier kan menig fiets- of wandelevenement wat van leren!’
Tot volgend jaar. Hopelijk met hetzelfde prachtige weer!’




DHL – Tour de France | PARTNERSHIP
DHL Video. De moeite waard….. nog aanpassen

A.S.O Tour de France | Partnership
We are A.S.O. Official Dutch Partner
Since 2014
Toen in 2015 de Tourstart naar Utrecht kwam, werden we een jaar vooraf benaderd door de A.S.O. de Tour de France organisatie.
Zij zochten een Nederlandse partner om in de voorbereiding op de Grand Départ samen te werken en contact te zoeken naar Nederlandse potentiële partners.
Prachtige samenwerkende licensed partnership zijn ontstaan. Waaronder met Stork en DHL Express als Official Logistic Partner | Grand Départ Utrecht.
Later volgenden meer partijen als ABUS die zich als Official Sponsor lieerde aan Parijs Roubaix, ook een door de A.S.O. georganiseerde internationale klassieker.
In het traject zijn volop marketingkansen benut en nog steeds biedt het partnership met de A.S.O. ons jaarlijks volop marketing- en hospitality kansen die we onze klanten kunnen bieden tijdens de Tour de France en Parijs Roubaix.