Project Categorie: Special Cycling Case
Joop Zoetemelk 75 jaar
Het is een voorrecht om met deze altijd goedlachse wielerheld te werken. Ontelbaar veel deelnemers hebben tijdens onze wielerclinics al genoten van mooie en onvergetelijke momenten met Joop. Iedereen is dol op hem.
Bon Anniversaire Joop!
We zien uit naar nog vele jaren samenwerken.
#fietsenverbindt #cyclingspirit
#Ubuntu – Team Qhubeka Service Course event
Hand Up!
For opportunities, for dreams, for victory
We deden een prachtige HAND UP! campagne voor Team Qhubeka in 2021. Victor Campenaerts hielp daar een flinke hand in mee, na zijn heldenoverwinning in de Giro d’Italia!
Paris Roubaix – Team Qhubeka
Hell of the North
Een spannende en memorable editie waarbij de renners als Noord-Franse mijnwerkers over de kasseien denderden.
Een heldeneditie!
Maserati | Ride with Style
Als stijl belangrijk is bij het fietsen, dan speelt het ook een rol bij de keuze voor een auto.
Tour de Tietema – Youtube serie Tour de France 2019
Tour de Tietema
Samen met Bas Tietema hebben we in korte tijd gas gegeven op de ontwikkeling en uitvoering van Tour de Tietema. Partnerships en content vormen de basis van een fijne samenwerking met Bas, producer Josse Westers en cameraman Devin van der Wiel.
Kopwerk – Aart Vierhouten & Koen de Jong
‘KOPWERK biedt veel tips en laat veel facetten van het leven van een wielrenner zien. Complimenten! Met veel plezier dit gevarieerde boek gelezen.’
Dit wielerboek wil iedere fietsliefhebber lezen!
over brein * ademhaling * training
Ex prof Aart Vierhouten en ademhalingsexpert Koen de Jong schreven in 2018 hun tweede wielerboek Kopwerk.
MIR Sportmarketing werkte achter de schermen mee, deelde fietskennis, leverde input en hielp mee om de juiste snaar te raken.
Een aantrekkelijk wielerboek met nuttige wielertips, de voordelen van gevarieerd trainen, ademhalingsadvies, bijzondere verhalen van ex profs en sprekende foto’s.
Bestel nu een persoonlijk een gesigneerd exemplaar KOPWERK
Held Johnny Hoogerland
In de Tour de France van 2011 werd Johnny Hoogerland aangereden door een auto van de Franse Televisie. Hij belandde onfortuinlijk in het prikkeldraad en liep diepe wonden op. De beelden gingen de wereld over. Johnny reed op bewonderenswaardige wijze de etappe uit. Had had de bollentrui heroverd maar moest na de podiumceremonie direct door naar het ziekenhuis. 33 Hechtingen waren nodig om zijn verwondingen te behandelen. De volgende dag klom hij weer op zijn fiets. Johnny was vastberaden Parijs te halen, en dat lukte. Johnny was een held!
Over de hele wereld werd Johnny gevraagd en ongevraagd ingezet als Tourheld. De Zeeuwse Leeuws vond het een twijfelachtige eer en koos zorgvuldig zijn activiteiten.
In samenwerking met MIR Sportmarketing werden alle aanvragen behandeld.