Joop Zoetemelk SLTN 20202

Joop Zoetemelk 75 jaar

Joop Zoetemelk happy MIR Sportmarketing
Joop Zoetemelk MIR Sportmarketing
Joop Zoetemelk op fiets MIR Sportmarketing
Joop Zoetemelk 75 MIR 1
Joop Zoetemelk MIR Sportmarketing 4
Joop Zoetemelk SLTN 2020
Joop Zoetemelk MIR Sportmarketing 3
Joop Zoetemelk MIR Sportmarketing Rhederoord
Joop Zoetemelk vrolijk MIR Sportmarketing
MIR en Joop Zoetemelk

Het is een voorrecht om met deze altijd goedlachse wielerheld te werken. Ontelbaar veel deelnemers hebben tijdens onze wielerclinics al genoten van mooie en onvergetelijke momenten met Joop. Iedereen is dol op hem.

Bon Anniversaire Joop!

We zien uit naar nog vele jaren samenwerken.
#fietsenverbindt #cyclingspirit

Mirjam Langedijk

dir., MIR Sportmarketing

Parijs Roubaix Gianni Moscon @MIR Sportmarketing

Paris Roubaix – Team Qhubeka

Winnaar Sonny Cobrelli Parijs Roubaix 2021 @MIR Sportmarketing
Parijs Roubaix MAthieu van der Poel@MIR Sportmarketing
ParijsRoubaix banner @MIR Sportmarketing
Parijs Roubaix Wout van Aert MIR Sportmarketing bv
Gianni Moscon Parijs Roubaix  @MIR

Hell of the North
Een spannende en memorable editie waarbij de renners als Noord-Franse mijnwerkers over de kasseien denderden.
Een heldeneditie!

@Foto's MIR Sportmarketing

Team Qhubeka @MIR Sportmarketing
Parijs Roubaix Fiets Gogl MIR
Dylan Groenewegen @MIR Sportmarketing
Merci renners uit de Noord Franse mijnen
Carrefour de L'Arbre @MIR Sportmarketing
Paris Roubaix @MIR Sportmarketing
Reinardt Janse van Rensburg TeamQhubeka @MIR
Banner SponsorRing

Tour de Tietema wint SponsorRing

Tour de Tietema wint SponsorRing

De prijs werd gewonnen in de categorie Smart Budget. Een mooie beloning voor al het harde werken van het team en de inzet van de sponsoren. Met dank aan alle volgers van de YouTube serie. Met het bereik in 2019 via socials van 6 miljoen+ – YouTube 800.000+ views was het succes van Tour de Tietema een feit.

Bas Tietema SponsorRing winnaar

Vrolijk avontuur

Bas Tietema kwam een paar weken voor de Tour 2019 bij ons met zijn plan voor ‘Tour de Bas.’ Hij had een vernieuwend idee om in de behoefte van de sportliefhebber te voorzien. Een online videokanaal voor jong en oud, waarbij hij iedere dag in de Tour de France een epische wens of een uitdagende opdracht van zijn wielervolgers ging uitvoeren. Dat briljante idee zagen we zeker zitten, maar de naam hebben we snel omgedoopt in ‘Tour de Tietema’. Bas zocht (financiele) steun en wij hadden er geloof in. En zo stond MIR Sportmarketing aan het begin van een vrolijk Tour de Tietema avontuur m.b.t. sponsoring- en contractondersteuning.

100.000 abonnees

‘Bas Tietema heeft op kwajongensachtige wijze voortreffelijke videocontent gemaakt op een eigen platform. Daarmee heeft hij heel slim en innovatief de aandacht getrokken van jonge mensen voor de wielersport. Een uiterst sympathiek initiatief dat zonder meer veel lof verdient en daarmee de terecht winnaar is van deze categorie. Chapeau”

Menno Geelen

Jury SponsorRing, Communication director AFC Ajax

Fijne samenwerking

Samen met Bas Tietema  hebben we in korte tijd passende partners en enthousiaste contacten gevonden om het 1e jaar Tour de Tietema mogelijk te maken.

Partnerships en content vormden de basis van een fijne samenwerking met Bas, producer Josse Westers en cameraman Devin van der Wiel.
Het werd een uitdagende Tour voor Bas en zijn team! Maar alle geestige, verrassende, hilarische en ontroerende video’s boden die vernieuwende en frisse kijk op de Tour de France en dát werd gewaardeerd. Ook de renners uit de Tour gingen de video’s ‘liken’ en ‘delen’ waardoor in drie weken Tour de France, Tour de Tietema stevig op de kaart werd gezet! Fans kwamen uit alle richtingen en zelfs in schoolklassen werden de video’s dagelijkse kost. 

Met de winst van de SponsorRing lag de weg open voor Tour de Tietema naar nog vele vrolijke, sportieve en succesvolle jaren.

Sponsorring Podium
Klimclassic Maserati MIR Sportmarketing

Maserati | Ride with Style

Als stijl belangrijk is bij het fietsen, dan speelt het ook een rol bij de keuze voor een auto.

Peter Denton

Region Manager North Europe, Maserati

Klimclassic Maserati MIR Sportmarketing
Tour de Tietema - MIR Sportmarketing

Tour de Tietema – Youtube serie Tour de France 2019

Tour de Tietema

Samen met Bas Tietema hebben we in korte tijd gas gegeven op de ontwikkeling en uitvoering van Tour de Tietema. Partnerships en content vormen de basis van een fijne samenwerking met Bas, producer Josse Westers en cameraman Devin van der Wiel.

Boek Kopwerk

Kopwerk – Aart Vierhouten & Koen de Jong

‘KOPWERK biedt veel tips en laat veel facetten van het leven van een wielrenner zien. Complimenten! Met veel plezier dit gevarieerde boek gelezen.’

Raymond Kerckhoffs

Wielerjournalist, De Telegraaf

Dit wielerboek wil iedere fietsliefhebber lezen!

over brein * ademhaling * training

Ex prof Aart Vierhouten en ademhalingsexpert Koen de Jong schreven in 2018 hun tweede wielerboek Kopwerk.

MIR Sportmarketing werkte achter de schermen mee, deelde fietskennis, leverde input en hielp mee om de juiste snaar te raken.
Een aantrekkelijk wielerboek met nuttige wielertips, de voordelen van gevarieerd trainen, ademhalingsadvies, bijzondere verhalen van ex profs en sprekende foto’s.

Bestel nu een persoonlijk een gesigneerd exemplaar  KOPWERK

Boek Kopwerk
uz-Ardiden - Frankrijk - wielrennen - cycling - radsport - cyclisme - Le Tour 2011 - Tour de France 12e etappe - Cugnaux > Luz-Ardiden - 204 Johnny Hoogerland (Team Vacansoleil - DCM) - foto Wessel van Keuk/Marketa Navratilova/Cor Vos

Held Johnny Hoogerland

Johnny Hoogerland na val in bollentrui TDF 2011 COR VOS
Johnny Hoogerland Bollentrui COR VOS

In de Tour de France van 2011 werd Johnny Hoogerland aangereden door een auto van de Franse Televisie. Hij belandde onfortuinlijk in het prikkeldraad en liep diepe wonden op. De beelden gingen de wereld over. Johnny reed op bewonderenswaardige wijze de etappe uit. Had had de bollentrui heroverd maar moest na de podiumceremonie direct door naar het ziekenhuis. 33 Hechtingen waren nodig om zijn verwondingen te behandelen. De volgende dag klom hij weer op zijn fiets. Johnny was vastberaden Parijs te halen, en dat lukte. Jonny was een held!

Johnny Hoogerland Interview na etappe TdF - COR VOS

Over de hele wereld werd Johnny gevraagd en ongevraagd ingezet als Tourheld. De Zeeuwse Leeuws vond het een twijfelachtige eer en koos zorgvuldig zijn activiteiten.
In samenwerking met MIR Sportmarketing werden alle aanvragen behandeld.

Johnny Hoogerland Tour de France 2011 MIR Sportmarketing
Kotra mosselen Johnny Hoogerland partnership
Johnny Hoogerland rugnummer TDF211
Johnny Hoogerland Zeeuws Roem MIR Sportmarketing
Johnny race tegen paard - MIR Sportmarketing