
Project Categorie: Special Cycling Case


Joop Zoetemelk 75 jaar










Het is een voorrecht om met deze altijd goedlachse wielerheld te werken. Ontelbaar veel deelnemers hebben tijdens onze wielerclinics al genoten van mooie en onvergetelijke momenten met Joop. Iedereen is dol op hem.
Bon Anniversaire Joop!
We zien uit naar nog vele jaren samenwerken.
#fietsenverbindt #cyclingspirit

#Ubuntu – Team Qhubeka Service Course event

Paris Roubaix – Team Qhubeka





Hell of the North
Een spannende en memorable editie waarbij de renners als Noord-Franse mijnwerkers over de kasseien denderden.
Een heldeneditie!








Tour de Tietema wint SponsorRing
Tour de Tietema wint SponsorRing
De prijs werd gewonnen in de categorie Smart Budget. Een mooie beloning voor al het harde werken van het team en de inzet van de sponsoren. Met dank aan alle volgers van de YouTube serie. Met het bereik in 2019 via socials van 6 miljoen+ – YouTube 800.000+ views was het succes van Tour de Tietema een feit.
Vrolijk avontuur
Bas Tietema kwam een paar weken voor de Tour 2019 bij ons met zijn plan voor ‘Tour de Bas.’ Hij had een vernieuwend idee om in de behoefte van de sportliefhebber te voorzien. Een online videokanaal voor jong en oud, waarbij hij iedere dag in de Tour de France een epische wens of een uitdagende opdracht van zijn wielervolgers ging uitvoeren. Dat briljante idee zagen we zeker zitten, maar de naam hebben we snel omgedoopt in ‘Tour de Tietema’. Bas zocht (financiele) steun en wij hadden er geloof in. En zo stond MIR Sportmarketing aan het begin van een vrolijk Tour de Tietema avontuur m.b.t. sponsoring- en contractondersteuning.

‘Bas Tietema heeft op kwajongensachtige wijze voortreffelijke videocontent gemaakt op een eigen platform. Daarmee heeft hij heel slim en innovatief de aandacht getrokken van jonge mensen voor de wielersport. Een uiterst sympathiek initiatief dat zonder meer veel lof verdient en daarmee de terecht winnaar is van deze categorie. Chapeau”
Fijne samenwerking
Samen met Bas Tietema hebben we in korte tijd passende partners en enthousiaste contacten gevonden om het 1e jaar Tour de Tietema mogelijk te maken.
Partnerships en content vormden de basis van een fijne samenwerking met Bas, producer Josse Westers en cameraman Devin van der Wiel.
Het werd een uitdagende Tour voor Bas en zijn team! Maar alle geestige, verrassende, hilarische en ontroerende video’s boden die vernieuwende en frisse kijk op de Tour de France en dát werd gewaardeerd. Ook de renners uit de Tour gingen de video’s ‘liken’ en ‘delen’ waardoor in drie weken Tour de France, Tour de Tietema stevig op de kaart werd gezet! Fans kwamen uit alle richtingen en zelfs in schoolklassen werden de video’s dagelijkse kost.
Met de winst van de SponsorRing lag de weg open voor Tour de Tietema naar nog vele vrolijke, sportieve en succesvolle jaren.


Maserati | Ride with Style

Als stijl belangrijk is bij het fietsen, dan speelt het ook een rol bij de keuze voor een auto.





Tour de Tietema – Youtube serie Tour de France 2019
Tour de Tietema
Samen met Bas Tietema hebben we in korte tijd gas gegeven op de ontwikkeling en uitvoering van Tour de Tietema. Partnerships en content vormen de basis van een fijne samenwerking met Bas, producer Josse Westers en cameraman Devin van der Wiel.

Kopwerk – Aart Vierhouten & Koen de Jong
‘KOPWERK biedt veel tips en laat veel facetten van het leven van een wielrenner zien. Complimenten! Met veel plezier dit gevarieerde boek gelezen.’
Dit wielerboek wil iedere fietsliefhebber lezen!
over brein * ademhaling * training
Ex prof Aart Vierhouten en ademhalingsexpert Koen de Jong schreven in 2018 hun tweede wielerboek Kopwerk.
MIR Sportmarketing werkte achter de schermen mee, deelde fietskennis, leverde input en hielp mee om de juiste snaar te raken.
Een aantrekkelijk wielerboek met nuttige wielertips, de voordelen van gevarieerd trainen, ademhalingsadvies, bijzondere verhalen van ex profs en sprekende foto’s.
Bestel nu een persoonlijk een gesigneerd exemplaar KOPWERK


Held Johnny Hoogerland


In de Tour de France van 2011 werd Johnny Hoogerland aangereden door een auto van de Franse Televisie. Hij belandde onfortuinlijk in het prikkeldraad en liep diepe wonden op. De beelden gingen de wereld over. Johnny reed op bewonderenswaardige wijze de etappe uit. Had had de bollentrui heroverd maar moest na de podiumceremonie direct door naar het ziekenhuis. 33 Hechtingen waren nodig om zijn verwondingen te behandelen. De volgende dag klom hij weer op zijn fiets. Johnny was vastberaden Parijs te halen, en dat lukte. Jonny was een held!

Over de hele wereld werd Johnny gevraagd en ongevraagd ingezet als Tourheld. De Zeeuwse Leeuws vond het een twijfelachtige eer en koos zorgvuldig zijn activiteiten.
In samenwerking met MIR Sportmarketing werden alle aanvragen behandeld.




