Tour de Tietema wint SponsorRing

Tour de Tietema wint sponsorring

Tour de Tietema heeft de SponsorRing 2019 gewonnen in de categorie Smart Budget. Een mooie beloning voor al het harde werken van het team en de sponsoren die Tour de Tietema hebben mogelijk gemaakt. Natuurlijk gaat grote dank uit aan alle volgers van de YouTube serie.

Met het bereik in 2019 via socials van 6 miljoen+ – YouTube 800.000+ views, waarvan ruim 35% via aanbevelingen door YouTube en bereik via derden, was de waardering een feit.
Bas Tietema had een plan om in de behoefte van de sportliefhebber te voorzien. Dat is gelukt!
Bas kwam bij ons met een goed plan ‘Tour de Bas’, wat we al snel hebben omgedoopt.
Bas zocht (financiele) steun en wij hadden geloof in Tour de Tietema. MIR Sportmarketing stond aan het begin van Tour de Tietema m.b.t. sponsoring- en contractondersteunig.

Wij hebben gezamenlijke passende, enthousiaste partners gevonden om in het 1e jaar Tour de Tietema mogelijk te maken. Met de winst van de SponsorRing lag de weg voor Tour de Tietema open naar een volgend sportief en succesvol jaar.

 

Bas Tietema SponsorRing winnaar

‘Bas Tietema heeft op kwajongensachtige wijze voortreffelijke videocontent gemaakt op een eigen platform. Daarmee heeft hij heel slim en
innovatief de aandacht getrokken van jonge mensen voor de wielersport. Een uiterst sympathiek initiatief dat zonder
meer veel lof verdient en daarmee de terecht winnaar is van deze categorie. Chapeau”

Menno Geelen

Jury SponsorRing, Communication director AFC Ajax

Samen met Bas Tietema heeft MIR Sportmarketing we in korte tijd gas gegeven op de ontwikkeling en uitvoering van Tour de Tietema.

Partnerships en content vormden de basis van een fijne samenwerking met Bas, producer Josse Westers en cameraman Devin van der Wiel. Een frisse en vernieuwende kijk op de Tour de France.

Video’s voor wielerliefhebbers, jong en oud, waarbij Bas iedere dag een epische wens of een uitdagende opdracht uitvoert van zijn wielervolgers.

Het werd een uitdagende Tour voor Bas en zijn team!

Team Tour de Tietema MIR Sportmarketing
Tour de Tietema podium
Kopwerk Aart Vierhouten MIR Sportmarketing

Kopwerk – Aart Vierhouten & Koen de Jong

‘KOPWERK biedt veel tips en laat veel facetten van het leven van een wielrenner zien. Complimenten! Met veel plezier dit gevarieerde boek gelezen.’

Raymond Kerckhoffs

Wielerjournalist, De Telegraaf

Dit wielerboek wil iedere fietsliefhebber lezen!

over brein * ademhaling * training

Ex prof Aart Vierhouten en ademhalingsexpert Koen de Jong schreven in 2018 hun tweede wielerboek Kopwerk.

MIR Sportmarketing werkte achter de schermen mee, deelde fietskennis, leverde input en hielp mee om de juiste snaar te raken.
Een aantrekkelijk wielerboek met nuttige wielertips, de voordelen van gevarieerd trainen, ademhalingsadvies, bijzondere verhalen van ex profs en sprekende foto’s.

Bestel nu een persoonlijk een gesigneerd exemplaar  KOPWERK

Kopwerk omslag
Tour de Tietema - MIR Sportmarketing

Tour de Tietema – Youtube serie Tour de France

Tour de Tietema

Samen met Bas Tietema hebben we in korte tijd gas gegeven op de ontwikkeling en uitvoering van Tour de Tietema. Partnerships en content vormen de basis van een fijne samenwerking met Bas, producer Josse Westers en cameraman Devin van der Wiel.